Overview 이효리에 이어 하하, 현아, 효힌을 새롭게 모델로 발탁한 소주 브랜드 '처음처럼!' 이효리가 오랜 모델 이었던 만큼 '처음처럼=이효리' 라는 대중들의 인식을 개선하고, 모델 교체에 대한 이슈 확산 및 신규 모델에 관한 긍정적인 이미지를 임팩트있게 전달하고자 하였습니다. As Lee Hyo Ri had been the model during long time, tried to improve the public awareness of ‘Like The First Time=Lee Hyo Ri, spread the issue of the model replacement and convey positive image about the new models with impact.  Idea 홈페이지와 모바일을 통해 처음처럼의 신규모델(하라/현아/효린)별로 각각 3단계 Secret 댄스배틀 영상을 공개하였습니다. 모델 별 영상 조회수가 일정 수치에 도달하여야 다음 단계 영상이 오픈되는 프로모션 진행 방식을 통해 소비자들의 호기심을 자극하였고, 응원하는 모델에 Sexy star 투표 및 SNS 공유를 함으로써 자발적인 참여와 추가적인 바이럴을 유도하였습니다. 또한 세계 최대의 영상 컨텐츠 플랫폼인 Youtube를 활용하여 국내뿐만 아니라 전세계를 대상으로 이슈를 확산시키고 참여를 이끌어내고자 하였습니다. Released the Secret dance battle video with each of 3 steps by every new model of ‘like the first time’ (Hara / Hyuna / Hyolyn). Stimulated the curiosity of the consumers by the promotion proceeded method to open next step video when the video hits reaches certain figures in each model, induced Voluntary participation and additional viral by sharing sexy star voting and SNS of model being supported Also, by utilizing the Youtube of the world’s largest video contents platform, tried to spread the issue and lead out participation to around world as well as domestic.  Result 영상 조회수가 달성되어야 다음 영상을 볼 수 있는 단계별 영상노출 방식으로 인해 모델 별 경쟝구도가 형성ㄷ하오 모댈 응원자들의 자발적인 참여가 일어나 더 큰 규모로 프로모션이 진행될 수 있었고, 결과적으로 Youtube누적 조회 수 약 400만 건, 누적 투표 수 약 25만건, 전체 공유 수 약 7만 건의 기록하는 등 큰 관심을 받았습니다. 프로모션 진행 기간 동안 SNS 및 온라인 커뮤니티 내에 '처음처럼 프로모션' 관련 컨텐츠가 다수 노출되고 포털 사이트 검색어에 오르는 등 네티즌의 폭발적인 인기를 얻음으로써 신규모델 '처음처럼 걸스' 이슈화에 성공했습니다. 기존 모델이 보여줬던 익숙함에서 벗어나 보다 세련된고 대중적인 이미지와 함께 새로움을 더함으로써 Young하고 Hot한 '처음처럼'의 브랜드 이미지가 소비자에게 자연스럽게 전달 되었습니다. 또한 세계최대의 영상 컨텐츠 플랫폼인 Youtube를 활용하여 국내뿐만 아니라 전세계를 대상으로 이슈를 롹산시키고 참여를 이끌어내고자 하였습니다. This promotion could be proceeded on a larger scale due to voluntary participation of model supporters because competitive structure of every model is formed by step by step video exposure method to see the next music video when the record hits reaches, as a result the promotion received great attention to record Youtube cumulative Views 400 million, 
the cumulative vote numbers 25 million, the entire share numbers about 7 million etc. For the period of promotions, it was successful to make the issue of the new model ‘Like The 
First Time Girls’ by obtaining explosive popularity of netizen that relevant contents to ‘Like The First Time Promotion’ was exposed many time and ranked on search ward in portal site within the SNS and online community. The brand image of young and hot ‘Like The First Time’ was naturally passed to the consumer. Also, by utilizing the Youtube of the world’s largest video contents platform, tried to spread the issue and lead out participation to around world as well as domestic.