BMW Digitalization [Website/Mobile Web] BMW Financial Mobile DFE, E-Form, OCR, E-DMS [Overview] 기존 BMW NFSC의 계약 견적 및 체결을 진행하는 과정에서 발생하는 불필요한 업무와 자원을 간소화하기 위하여 E-Form/OCR/E-DMS 솔루션 기반의 Digitalization 업무환경 구축. We have established a digitalization work environment based on E-Form / OCR / E-DMS solutions to simplify unnecessary work and resources that occur in the process of estimating and concluding the existing BMW NFSC contract. [Features] 1. CMI Service (MOBILE WEB) -스마트폰을 통해 견적 생성에 필요한 정보를 수집하는 CMI Service는 중요 서류 및 개인 정보를 업로드하는 서비스로써 BMW 브랜드 컬러에 화이트 컬러를 접목하여 신뢰성을 높이고, 심플한 디자인 적용 THE CMI Service which collects necessary information for formulating estimates through the mobile smartphone, is a service for uploading and collecting important documents and personal information. The CMI Service uses the white color of BMW to enhance reliability along with a simple design. -30대부터 60대까지의 다양한 고객층을 아우를 수 있는 콘텐츠와 심플한 디자인 적용 Simple design and content that can cover diverse age groups from 30s to 60s. 2. Mobile DFE Service(PC) -영업 직원이 사용하는 Mobile DFE는 대출상담/조회가 가능한 서비스로 각 관리에 대한 기록을 쉽게 확인할 수 있도록 구현 Mobile DFE, used by sales staff, is a loan counseling and inquiry service, making it easy to check the records of each management -전자서식(E-Form), 비 대면 본인인증, ODS 로그인 보안, 타임스탬프, 공인전자문서보관소, OCR이미지서치시스템, 문서관리시스템(E-DMS) 구현 Implementation of E-forms, non-face-to-face authentications, ODS login security, time stamps, electronic document archives, OCR image search system, document management system (E-DMS) -Mobile DFE를 사용하는 직원이 효율적인 업무를 진행하기 위한 전반적인 프로세스 개선 Improving the overall process for employees using Mobile DFE more efficiently