인터베스트 웹사이트 리뉴얼(영문) [Renewal] Intervest Website [Overview] 사모펀드 투자 기업인 인터베스트의 기업 소개를 위한 영문 웹사이트를 신규로 제작하였습니다. 기존에 운영되던 웹사이트는 폐쇄된 상태였기에 신규로 제작하였으며, 주 고객층이 외국인인 관계로 국문은 제작하지 않고 영문 사이트로만 제작되었습니다. We have created a new English language website to introduce Intervest, a private equity investment company. The previous website was shut down, thus we created a new website which is only in English considering that our main customer base consists of mostly foreigners. [Concept] -주 고객은 외국인이지만, 한국 기업임을 강조하기 위해 전통 한옥 이미지와 같은 요소들을 활용하여 제작하였습니다. -	Although our customer base is mainly foreigners, we have used elements such as traditional Han-ok images in order to emphasize that we are a Korean company. -투명성과 신뢰, 전문성을 기반으로 하는 투자회사임을 강조하는 이미지와 Contents로 구성하였습니다. - We have used images and contents to emphasize that we are an investment company with expertise, trustworthiness, and transparency as our foundation. [Features] -기업의 사업분야를 직관성을 높여 구성하고 대표 홈페이지로써 역할에 충실하게 구성했습니다. - The company's business areas are well organized and easy to access within the website fulfilling its role as the representative homepage. -투자 기업에서 가장 중요한 신뢰성을 강조하기 위해 임원진 소개 사진을 구성하여 투명하고 신뢰를 줄 수 있는 기업 이미지를 강조하였습니다. -	In order to emphasize the most important aspect of an investment company; credibility, photos of our executives and group members were organized to emphasize transparency and trustworthiness. -히스토리를 통해 20년의 성과를 보여줌으로써 전문성이 강조 되도록 구성하였습니다. - The website has been organized to emphasize professionalism by showing our 20 years of history and achievements. -Contents를 이미지화 하여 구성함으로써 간결하지만 풍부한 느낌을 제공하였습니다. - Contents were made into imagery and organized to provide a simple but rich in content feeling. -UI 인터렉션 요소를 통해 주요 콘텐츠를 강조하고 트렌디함을 표현하였습니다. - UI interaction elements were used to emphasize main content and latest trends.-반응형 웹으로 제작하여 모바일/테블릿/테스크탑 모든 디바이스 환경에 최적화하였습니다. - Made with responsive web, optimized for mobile / tablet / desktop all device environments.